EMMA -

Direktlänk till inlägg 18 juni 2011

så himmla underbar.....jag dööör!

Av Emma - 18 juni 2011 22:37

måste bara säga att gårdagens ridning var underbar, dock regnade det så det fick bli ridhuset. var ett bra tag sedan jag var där inne och underlaget var kasst. red i alla fall barbacka och jag döör så fin hästen var. gick jätte fint i form och var hur mjuk och fin som hällst. travade över bommar med 3m mellan rum, och i slutet så ställde jag upp ett hinder och hoppade två gånger i båda varven. första gången jag hoppade sedan sista hoppträningen:c men det gick braa! ska försöka hoppa lite mer med honom nu "en gång i veckan eller så" för han gillar'e.

+ att jag krattade hela ridhuset med en liten ynklig kratta, duktig eller vad?


imorgon blir det dressyrträning för Frida om jag lyckas få in ponnyn vill säga haha! sen ska jag putsa träns osv med frida så man blir väl ett tag i stallet skulle jag tro:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 20 juli 2011 14:24

TAR BORT IN BLOGG HÄR, HAR FLYTTAT!http://piimpim.blogspot.com ...

Av Emma - 3 juli 2011 18:54

dålig uppdatering här märker jag! men det blir fullt upp när man har sommarjobbat i tre veckor och samtidigt ska hinna med en häst efter de också. Men jag lever så allt må ju ändå vara bra. Kul också att mingo hade sååååhär mycket överskotts energi...

Av Emma - 19 juni 2011 15:29


dressyr träningen för frida idag gick hur bra som hällst, tror jag dör..vad hästen är underbar. ibörjan var han lite tittig, "en fågel aaah vi springer" "ååh kolla cycklister" typ så var det. men när jag började kräva mer så släppte allt och han lyss...

Av Emma - 16 juni 2011 18:59

                  

Av Emma - 16 juni 2011 18:45

När din häst följer dig utan att du bett om det, När han kliar huvudet mot dig, När du ser på honom och känner en ilning genom kroppen. Då vet du att din kärlek är besvarad!   du är verkligen världens underbaraste häst, även fast vi har fra...

Sök i bloggen

Presentation

Den här bloggen är fylld med saker nära hjärtat, sådant jag älskar. Såsom hästar och fotografering!
& ni kommer få läsa en hel del om min utveckling i ridningen tillsammans med Mingo. Våra fram och motgångar och mycket mer

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Placido Domingo

 

             

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards